Prostory a služby pro vaše akce

Kongres, konference či firemní event
s výhledem na panorama Prahy
  Kapacita pro 50 až 10 000 osob
  Kongresový sál s 2 764 místy
  Flexibilní prostory - 20 sálů a 50 salónků
  Výstavní prostory - 13 000 m2
Kongresy
a konference

Co kdybyste uspořádali mezinárodní kongres v galerii živého umění s úchvatným výhledem na Prahu na dosah ruky? Nebo obchodní setkání v ikonickém prostředí designu? Kongresové centrum v Praze nejenže splňuje všechny vaše potřeby, ale je také zcela šetrné k životnímu prostředí. Navíc je Praha podle žebříčku ICCA pátým nejpopulárnějším místem pro konference na světě!

Poptávka
Firemní eventy
a plesy

Hledáte v Praze variabilní prostory s jedinečným výhledem na Prahu pro váš firemní večírek, setkání, přednášku, galavečeři, kulturní představení, ples, nebo představení nového produktu? Kongresové centrum Praha nabízí prostory umožňující konání akcí až pro 10.000 účastníků ve více než 70 sálech, saloncích a jednacích místnostech s různou kapacitou.

Poptávka
Vánoční
a novoroční večírky

Jedinečné prostory Kongresového foyer, Společenského sálu nebo Zoomu s legendárním Onyxovým barem vám poskytnou jedinečný výhled na Prahu doplněné prvotřídním cateringem od Zátiší Group. Prostory Vám poskytnou kapacitu pro 200 až 2000 osob. V případě, že hledáte menší prostory, rádi vám nabídneme v sousedství Holiday Inn Prague.

Poptávka
Vecere na podiu Kongresoveho salu
Služby poskytované
Kongresovým centrem Praha

Služby v ceně pronájmu

 Uspořádání sálu dle přání klienta (židle, stoly – 1 varianta). Mobiliář z nabídky KCP
 Využití foyer jako rozptylový prostor
 Základní navigační systém uvnitř budovy
 Využití výtahů a eskalátorů klienty a návštěvníky akce
 Využití nákladního výtahu max. 5 hodin při návozu a max. 5 hodin při likvidaci akce pro kongresy s doprovodnou výstavou
 Šatna pro návštěvníky s obsluhou
 Sálová služba pro kulturní akce v Kongresovém a Společenském sále
 Základní Wi-Fi Free připojení pro účastníky akce
 Běžný úklid jednacích a rozptylových prostor
 Toalety včetně jejich pravidelného úklidu v průběhu akce
 Místnost pro první pomoc
 Využití výsuvného hlediště v divadelní variantě a úprava plochy podia ve Společenském sále
 Hasičský sbor v budově Kongresového centra Praha, hlásiče požáru, automatický hasicí systém
 Základní osvětlení, klimatizace a vytápění - zajištění kvality a teploty vzduchu dle platných norem ČR a projektu budovy
 Základní odběr elektrické energie v pronajatých prostorách – netýká se výstav. Limity spotřeby el. energie: velké sály – max. 60 kW, 3 fáze 400 V jištění 32 A, střední sály – max. 30 kW, 3 fáze 400 V jištění 16 A, malé sály a foyery – max. 10 kW, 1 fáze 220 V jištění 16 A
Přesné určení služeb zahrnutých v ceně pronájmu s veškerými podmínkami je součástí smlouvy o pronájmu prostor. Služby v ceně pronájmu musí být specifikovány nejpozději 14 dní před začátkem akce.

Základní placené služby

  • Pódium 6 m x 2 m (velikost pódia závisí na počtu osob v předsednictvu a AV vybavení)

  • Řečnický pult

  • Flip chart s blokem papírů a se sadou fixů

  • Nákladní výtah s obsluhou

  • Ostraha (česky nebo anglicky hovořící)

  • Stůl do výstavy

  • Židle do výstavy

  • Ubrus/sukně na výstavní stůl

  • Elektřina pro výstavní stánek

  • Odpadový kontejner

  • Pevné připojení (kabel)

  • Parking (pro veřejnost nebo zvýhodněná sazba pro organizátora max. 5 parkovacích karet na akci)

Další služby budou účtovány dle zadání klienta.
 

AV
technika

Bez provázané AV techniky se eventy neobejdou

Zobrazit

 

Cateringové
služby

Catering jako hlavní přísada povedené akce

Zobrazit

 

Manuál pro
vystavovatele

průvodce KCP, plány, pravidla výstav, technické informace pro stavbu stánků

Stáhnout

© Kongresové centrum Praha, a.s.