Kariéra

Kariéra
v KCP nebo Holiday Inn Prague
Kongresové centrum Praha spolu s hotelem Holiday Inn Prague nabízí ucelený balíček služeb a drží si v oblasti kongresového průmyslu v Praze výsadní postavení. Staňte se členem našeho týmu a vytvářejte s námi jedinečné místo pro setkávání, kde na okamžicích záleží!

TRADICE A PROFESIONALITA
UDRŽITELNOST
PŘÍJEMNÍ A PŘÁTELŠTÍ LIDÉ
TECHNOLOGICKÁ INOVATIVNOST
TRANSPARENTNOST
BEZPEČNOST
FLEXIBILITA

Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost Kongresové centrum Praha, a.s., IČO: 63080249, se sídlem 5. května 1640/65, Nusle, Praha 4, zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, telefon, e-mailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se můžete obrátit se stížností.
Benefity
na které se můžete těšit
  Zázemí stabilní a silné společnosti
  5 týdnů dovolené
  3 Sick-day (zdravotní volno)
  Příspěvek na stravování v naší jídelně
  Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie
  Program Multisport
  Zvýhodněné parkování v zaměstnaneckých garážích
  Pracoviště přímo u metra C - stanice Vyšehrad

Momentálně hledáme do našeho týmu

 

KOORDINÁTOR/KA SLUŽEB pro společenské akce

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Koordinátor/ka služeb pro společenské akce.

Jste časově flexibilní? Máte rád/a pořádek a čistotu? A nevadí Vám zaměstnání, kde budete hodně často v pohybu?
Pokud jste odpověděli 3x ANO, pak možná hledáme právě Vás!

Co Vás čeká a nemine? 

  • Koordinace úklidu budovy a denní kontrola
  • Zpracování objednávek a kontrola fakturace úklidových prací a údržby zeleně
  • Zajištění informační, pořadatelské, sálové a šatnové služby během akcí
  • Zajišťování zdravotní služby, hostesek a tlumočníků
  • Evidence docházky externích pracovníků
  • Spolupráce s prádelnou

Co od Vás potřebujeme? 

  • Min. SŠ
  • Časovou flexibilitu, pracovní doba je nepravidelná v závislosti na pořádání akcí (včetně víkendů a svátků)
  • Zkušenosti s koordinací úklidových služeb velkých budov (nákupní centra, administrativní budovy apod.)
  • Velmi dobré organizační a orientační schopnosti
  • Proaktivní přístup, zodpovědnost, samostatnost
  • Znalost MS Office

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do benefitního systému Cafeterie
  • Program MultiSport
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Místo výkonu práce u metra C - stanice Vyšehrad
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Neváhejte nám zaslat svůj životopis na mail: nabor@praguecc.cz!

Technický dispečer – administrátor CAFM systému

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Technický dispečer – administrátor CAFM systému.

Máte zkušenosti s prací na PC a dobře ovládáte programy jako Excel, Word a pracoval/a jste někdy v nějakém počítačovém systému? Rozumíte technickým věcem a baví Vás koordinace činností souvisejících s provozem budovy? Pokud ano, možná právě hledáme Vás! 

Jako administrátor dohledového centra budete zodpovědní za správu a koordinaci veškerých operací ve facility systému Revisio (helpdesku), který slouží ke sledování technického zabezpečení budovy.

Co Vás čeká a nemine?

  • Správu technických nástrojů a facility systému Revisio (helpdesku).
  • Přijímání, zaznamenávání a kategorizaci požadavků a incidentů na technickém vybavení KCP.
  • Prioritizace a přidělování pracovních požadavků odborným útvarům.
  • Sledování a řešení naléhavých situací.
  • Zajišťování, že všechny požadavky jsou vyřízeny včas a efektivně.
  • Spolupráce s týmem technického dispečinku a dalšími odbornými útvary.

Co od Vás potřebujeme?

  • Vzdělání SOU nebo SOŠ technického zaměření
  • Velmi dobré znalosti s MS Office (Excel, Word)
  • Organizační schopnosti a schopnost prioritizovat.
  • Pečlivost, spolehlivost a asertivitu, schopnost týmové práce
  • Práce v pravidelných denních směnách. Nutností je občasný záskok na noční/víkendové směny pro pokrytí nepřetržitého provozu v době dovolených.
  • Zkušenosti s automatizovanými systémy řízení provozu (ASŘ) a technickým zařízením budov (TZB) výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Přispějeme Vám na stravování
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Pracovat budete u metra C - stanice Vyšehrad
Nástup možný ihned.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Brigáda - ŠATNÁŘKY,

Kongresové centrum Praha, a.s. přijme brigádníky na obsluhu šaten.
Vhodné pro důchodce a studenty.

Co od Vás budeme potřebovat?

  • časovou flexibilitu, služby dle pořádaných akcí (včetně víkendů), i ve večerních hodinách
  • spolehlivost
  • příjemný vzhled a slušné vystupování

Co Vám můžeme nabídnout? 

  • dlouhodobou spolupráci formou dohody o provedení práce
  • finanční ohodnocení 150 - 170 Kč / hod. dle vykonávané funkce
Kontaktní osoba: Lucie Klinerová - tel.: +420 739 539 229, email: lucie.klinerova@praguecc.cz

Event manager

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Event manager.

Máte rádi práci plnou akce? Organizace a zajišťování eventů je pro Vás zábava a radost? Rádi byste se podíleli na rozvoji naší společnosti?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat vaše CV přes odpovědní formulář!

Co Vás čeká a nemine?

  • Produkční zajištění akcí pořádaných v Kongresovém centru Praha (kongresy, konference, výstavy, kulturní a společenské akce, gastronomické akce) včetně zpracování rozpočtů služeb na akce
  • Odpovědnost za přípravu, průběh a likvidaci akce, spolupráce s odbornými odděleními a externími dodavateli při realizaci akcí
  • Kontrola připravenosti pronajatých prostor a předání prostor a služeb klientovi
  • Dohled nad průběhem akcí a řešení vzniklých závad ve spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
  • Operativní zajištění služeb vzniklých při akci
  • Administrativní zajištění celé akce dle interních standardů společnosti – nabídky, rozpočty, zpracování podkladů pro fakturaci služeb

Co od Vás budeme potřebovat?

  • Minimálně SŠ
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, proaktivní přístup
  • Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, odolnost vůči stresu
  • Časovou flexibilitu, nárazově se jedná o práci i o víkendech
  • Výbornou znalost AJ
  • Uživatelskou znalost práce na PC

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Přispějeme Vám na stravování
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad

Nástup možný dle dohody.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Financial Controller 

Hotel Holiday Inn Prague na Vyšehradě, který je součástí Kongresového centra Praha, a.s. přijme do svého přátelského týmu nového kolegu nebo kolegyni na pozici Financial Controller.

Jste precizní, analyticky založený/á a máte chuť stát se součástí dynamického prostředí hotelového managementu?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat své CV!


Co Vás čeká a nemine?

  • Řízení a kontrola oddělení controllingu hotelu
  • Příprava rozpočtu hotelu dle USALI standardu a kontrola jeho plnění
  • Kontrola měsíčních výsledků a příprava podkladů pro účetní uzávěrky
  • Denní komunikace a spolupráce s ekonomickým oddělením KCP a.s.
  • Výkaznictví a příprava podkladů pro fakturaci ve spolupráci s IHG
  • Nastavení kontrolních procesů a jejich pravidelná kontrola
  • Hledání příležitostí pro efektivnější provoz hotelu

Co od Vás budeme potřebovat?

  • Máte vysokoškolské vzdělání v ekonomickém oboru nebo odpovídající praxi
  • Máte alespoň 3 roky zkušeností na podobné pozici v hotelovém prostředí
  • Umíte vést menší tým, máte manažerské schopnosti a zvládáte řídit procesy s přehledem
  • Angličtinu ovládáte na velmi dobré úrovni, jak slovem, tak písmem
  • Pokud máte zkušenost s rezervačním systémem PMS Opera (Fidelio), bude to pro nás velké plus!

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Stabilní pracovní prostředí v rámci silné mezinárodní společnosti pod značkou IHG® Hotels & Resorts
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad
Nástup je možný od února 2025

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz
 


Adriana Sirná

+420 739 539 288

Adriana Sirná
Jana Petriková

+420 739 539 368

Jana Petriková
Drahomíra Menclová

+420 739 539 354

Jana Petriková
Zašlete nám svůj životopis

nabor@praguecc.cz

© Kongresové centrum Praha, a.s.