Kariéra

Kariéra
v KCP nebo Holiday Inn Prague
Kongresové centrum Praha spolu s hotelem Holiday Inn Prague nabízí ucelený balíček služeb a drží si v oblasti kongresového průmyslu v Praze výsadní postavení. Staňte se členem našeho týmu a vytvářejte s námi jedinečné místo pro setkávání, kde na okamžicích záleží!

TRADICE A PROFESIONALITA
UDRŽITELNOST
PŘÍJEMNÍ A PŘÁTELŠTÍ LIDÉ
TECHNOLOGICKÁ INOVATIVNOST
TRANSPARENTNOST
BEZPEČNOST
FLEXIBILITA

Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost Kongresové centrum Praha, a.s., IČO: 63080249, se sídlem 5. května 1640/65, Nusle, Praha 4, zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, telefon, e-mailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se můžete obrátit se stížností.
Benefity
na které se můžete těšit
  Zázemí stabilní a silné společnosti
  5 týdnů dovolené
  3 Sick-day (zdravotní volno)
  Příspěvek na stravování v naší jídelně
  Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie
  Program Multisport
  Zvýhodněné parkování v zaměstnaneckých garážích
  Pracoviště přímo u metra C - stanice Vyšehrad

Momentálně hledáme do našeho týmu

Specialist(k)a poptávkových řízení
Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Máte zájem se stát součástí týmu centrálního nákupu, který se stará o zajišťování průběhu poptávkových řízení, nákupu veškerého zboží a služeb? Máte chuť posouvat věci a digitalizace je pro Vás krok dopředu? Máte rádi práci s Excelem?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte a zašlete nám Váš životopis.

Jsme malý tým, aktuálně o 3 lidech a hledáme k sobě dalšího fajn kolegu/kolegyni na pozici Specialist(k)a poptávkových řízení.

Co Vás čeká a nemine?

  • Samostatná příprava podkladů pro poptávková řízení.
  • Zajištění veškeré dokumentace spojené s administrací všech PŘ.
  • Organizaci PŘ vč. odpovědnosti za průběh PŘ v souladu s platnými interními postupy.
  • Komunikaci a spolupráce s ostatními odděleními firmy a dodavateli.
  • Zajištění nákupního controllingu.

Co od Vás potřebujeme?

  • SŠ ideálně ekonom. směru
  • Dobrou znalost MS Office (zejména Excel)
  • Zkušenosti s administrací PŘ výhodou
  • Logické myšlení a analytické schopnosti
  • Systematický a zodpovědný přístup k řešení úkolů
  • Týmový hráč, přátelskou osobnost odolnou vůči stresu
  • Samostatnost, pečlivost a „tah na branku“
  • Zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou
Vybraného kandidáta nebo kandidátku rádi zaučíme a zasvětíme do všech tajů poptávkových řízení a specifik Kongresového centra Praha. Jsme společnost, která není zadavatelem veřejných zakázek podle zákona 134/2006 sb., znalost tohoto zákona je ale výhodou, protože mnohé interní postupy z tohoto zákona vychází.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných kancelářích
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick-days
  • Školení a semináře pro další profesní rozvoj
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Práce v centru města u metra C – Vyšehrad
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny

Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz.

Sales manažer audiovizuální techniky

Pro posílení našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Sales manažer audiovizuální techniky. Budete mít možnost realizovat a koordinovat různé akce v Kongresovém centru Praha dle objednávek našich klientů. Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí.

Máte rádi koordinaci a realizaci různých kulturních akcí? Je komunikace Vaší silnou stránkou? Máte zkušenosti v oblasti audiovizuální techniky?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, tak neváhejte a pošlete nám vaše CV!

Co Vás čeká a nemine?

  • Příprava AV nabídek pro klienty.
  • Realizace a koordinace jednotlivých akcí za AV tým ve spolupráci s klienty a odbornými úseky KCP.
  • Komunikace s dodavateli a zajištění akcí dle specifikací a požadavků klientů.

Co od Vás budeme potřebovat?

  • Střední odborná škola technického zaměření (výhodou).
  • Zkušenosti s audiovizuální technikou (výhodou).
  • Pokročilou znalost anglického jazyka pro psanou i mluvenou komunikaci s klienty.
  • Schopnost efektivně komunikovat s dodavateli a zajistit akce dle požadavků.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Přispějeme Vám na stravování.
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad.

Nástup možný od března nebo dle domluvy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz.

Technický dohled – administrátor
Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Technický dohled – administrátor.

Máte zkušenosti s prací na PC a dobře ovládáte programy jako Excel, Word a pracoval/a jste někdy v nějakém počítačovém systému? Rozumíte technickým věcem a baví Vás koordinace činností souvisejících s provozem budovy? Pokud ano, možná právě hledáme Vás! 

Jako administrátor dohledového centra budete zodpovědní za správu a koordinaci veškerých operací v systému Revisio (helpdesku), který slouží ke sledování technického zabezpečení budovy. 

Co Vás čeká a nemine?

  • Správu technických nástrojů a systému Revisio (helpdesku).
  • Přijímání, zaznamenávání a kategorizaci požadavků a incidentů na technickém vybavení KCP.
  • Prioritizace a přidělování pracovních požadavků odborným útvarům.
  • Sledování a řešení naléhavých situací.
  • Zajišťování, že všechny požadavky jsou vyřízeny včas a efektivně.
  • Spolupráce s týmem technického dispečinku a dalšími odbornými útvary.

Co od Vás potřebujeme?

  • Vzdělání SOU nebo SOŠ technického zaměření
  • Velmi dobré znalosti s MS Office (Excel, Word)
  • Organizační schopnosti a schopnost prioritizovat.
  • Pečlivost, spolehlivost a asertivitu, schopnost týmové práce
  • Práce v pravidelných denních směnách. Nutností je občasný záskok na noční/víkendové směny pro pokrytí nepřetržitého provozu v době dovolených.
  • Zkušenosti s automatizovanými systémy řízení provozu (ASŘ) a technickým zařízením budov (TZB) výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Přispějeme Vám na stravování
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Pracovat budete u metra C - stanice Vyšehrad

Vhodné i pro absolventy a OZP/ZTP.

Nástup možný ihned, ale na nového kolegu si klidně rádi počkáme.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Referent/ka evidence majetku
Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Referent/ka evidence majetku.

Máte rád/a výzvy v podobě komplexních účetních operací, které se týkají vedení evidence dlouhodobého majetku? Naplňuje Vás práce v týmu a jeho podpora po odborné stránce? Máte zkušenosti s inventarizací majetku?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám poslat své CV přes odpovědní formulář.
 

Co Vás čeká a nemine?

  • Vedení evidence dlouhodobého majetku
  • Příprava a zaúčtování pořizovacích protokolů
  • Zpracování interních převodů majetku
  • Kontrola a zaúčtování vyřazovacích protokolů
  • Navrhování plánů inventarizací a složení inventarizačních komisí
  • Provádění inventarizací, vyhodnocení jejich výsledků a vedení jejich evidence
  • Zpracování účetních a daňových odpisů majetku
  • Spolupráce na vedení pokladny, kontrola a účtování pokladních dokladů

Co od Vás potřebujeme?

  • Minimálně SŠ
  • Předchozí praxe v oblasti evidence majetku nebo účetní a daňové znalosti související s majetkem
  • Základní znalost účetnictví
  • Znalost MS Office, zejména excel
  • Proaktivní přístup
  • Odpovědnost, samostatnost, spolehlivost

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Přispějeme Vám na stravování.
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad
Nástup možný ihned.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Zámečník / Strojník sálové techniky Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Kongresový sál pro 3 000 tisíce návštěvníků disponuje unikátním systémem ovládání sálové techniky, a aktuálně hledáme kolegy na pozici Zámečník / Strojník sálové techniky se smyslem pro odpovědnost a chutí se naučit hodně nového z ovládání elektrohydraulických zařízení.

Zajímají Vás technologie a máte zkušenosti v oboru strojírenství? Jste časově flexibilní a nevadí Vám práce v nočních hodinách a o víkendech? Máte chuť se učit novým věcem?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, tak neváhejte a zašlete nám své CV!

Co Vás čeká a nemine?

  • Obsluha a údržba elektrohydraulických zařízení jevištní techniky a technických zařízení sálů.
  • Pravidelná kontrola funkčnosti obsluhovaného elektrohydraulického zařízení podle technické dokumentace.

Co od Vás potřebujeme?

  • Vyučení v oboru strojírenství nebo zámečník (znalost hydrauliky výhodou).
  • Svářečský průkaz výhodou.
  • Základní znalosti práce s PC.
  • Schopnost práce ve výškách a nočních směnách. Směny i jejich načasování závisí na konání akcí a potřeb našich klientů a časová flexibilita je opravdu nutná.
  • Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Přispějeme Vám na stravování.
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Účetní 

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Účetní.

Máte rád/a čísla a detaily? Jste zkušený/á v oblasti účetnictví? Chcete se podílet na našem úspěchu?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat vaše CV přes odpovědní formulář!


Co Vás čeká a nemine?

  • kompletní zpracování bankovních výpisů – import do účetního SW, identifikace a párování plateb, účtování
  • kompletní zpracování plateb platebními kartami – import výpisů do účetního SW, párování plateb s tržbami a úhradami
  • zajišťování platebního styku v tuzemsku i zahraničí
  • komunikace s bankou – identifikace nejasných plateb, zakládání nových a rušení starých účtů, vydávání nových a vracení neplatných platebních karet apod.
  • kontrola a účtování tržeb parkingu
  • spolupráce na měsíčních uzávěrkách za svěřenou oblast (kontrola správnosti zaúčtování, inventarizace vybraných účtů)

Co od Vás potřebujeme?

  • minimálně SŠ ekonomického zaměření
  • 3 roky praxe na obdobné pozici
  • dobrou znalost účetnictví a základů DPH
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
  • uživatelskou znalost MS Office (zejména Excel)

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Přispějeme Vám na stravování.
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad

Možnost nástupu ihned

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Noční auditor (recepční)
Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu Noční recepční. 

Chcete využít cizí jazyky, jste komunikativní a nevadí Vám práce v nočních hodinách? 

Pak jste možná náš člověk a neváhejte nám zaslat své CV!

Co od Vás potřebujeme? 

  • Znalost angličtiny a češtiny slovem i písmem podmínkou (minimálně B2), další jazyk výhodou
  • Uživatelskou znalost MS Office podmínkou
  • Praxe v oboru služeb a znalost ubytovacího softwaru jsou výhodou
  • Možnost spolupráce na zkrácený nebo plný úvazek
Hledáme komunikativní a spolehlivou osobu, kterou nerozhodí občasný stres. 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí silné a stabilní společnosti pod značkou mezinárodního hotelového řetězce IHG® Hotels & Resorts 
  • Práci v přátelském týmu a příjemném prostředí
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick-days
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny

Nástup možný ihned dle domluvy.

Práce je slučitelná i se studiem VŠ (kombinovaná i prezenční forma studia).
Práce je rovněž vhodná pro absolventy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Technik / Údržbář hotelu
Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji dísponující velkokapacitními garážemi, je součástí Kongresového centra Praha, největšího kongresového centra v České republice. Pro posílení týmu technického oddělení hotelu hledáme vhodného kandidáta na pozici TECHNIK / ÚDRŽBÁŘ HOTELU.

Je manuální zručnost Vaší silnou stránkou? Máte zkušenost s drobnými opravami objektu? Rádi pracujete samostatně i v týmu?

Pokud je Vaše odpoveď 3x ANO, neváhejte a zašlete nám svůj životopis!

Co Vás čeká a nemine?

  • kontrola a údržba technických systémů zařízení budovy hotelu
  • drobné elektrikářské, malířské, zednické a instalatérské práce – malování, výměna žárovek, základní opravy a údržba na hotelových pokojích a zázemí hotelu
  • kontrola a údržba elektrozařízení, výměníků, TUV, vzduchotechniky, klimatizace a chlazení
  • součinnost při přípravě hotelových akcí

Co od Vás potřebujeme?

  • SOU/SŠ v technickém oboru (technický obor není podmínkou)
  • práce na osmihodinové směny (po-pá)
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • manuální zručnost
  • samostatnost a zodpovědnost, schopnost řešit mimořádné události na objektu
  • znalost práce s MS Office

Výhodou pro Vás bude: 

  • zkušenosti ve správě hotelu nebo v oboru s technickým zaměřením výhodou
  • základní znalost AJ výhodou
  • vyhláška 50/78 Sb. Výhodou

 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zaměstnání ve stabilní a silné společnosti v mezinárodním hotelovém řetězci InterContinental Hotel Group (IHG).
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick-days.
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele.
  • Cestování po světě v rámci hotelového řetězce IHG za zaměstnacké ceny.
  • Přátelský kolektiv a příjemné prostředí.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
Nástup je možný ihned nebo dle domluvy. 

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz.

Manažer technického oddělení hotelu
Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji disponující velkokapacitními garážemi, je součástí Kongresového centra Praha, největšího kongresového centra v České republice. Pro posílení týmu technického oddělení hotelu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Manažer technického oddělení hotelu.

Je manuální zručnost Vaší silnou stránkou? Máte zkušenost s drobnými opravami objektu? Máte zkušenosti s administrativou a vedením týmu?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte a zašlete nám svůj životopis.

Co Vás čeká a nemine?

  • kompletní řízení technického provozu a technický servis hotelu
  • opravy a údržba hotelových pokojů a servis hostům
  • pravidelná preventivní kontrola a revize technických zařízení a technologických celků
  • příprava a rozpočet na realizaci investic a modernizaci v technickém úseku

Co od Vás potřebujeme?

  • min. SŠ technického zaměření
  • praxe na vedoucí technické pozici min. 3 roky
  • pokročilá znalost AJ
  • předpoklady k dynamickému vedení kolektivu techniků
  • komunikační a organizační schopnosti
  • znalost MS Office

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zaměstnání ve stabilní a silné společnosti v mezinárodním hotelovém řetězci InterContinental Hotel Group (IHG).
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick-days.
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele.
  • Cestování po světě v rámci hotelového řetězce IHG za zaměstnacké ceny.
  • Přátelský kolektiv a příjemné prostředí.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Denní recepční - brigáda 

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu Denní recepční formou DPP/DPČ.

Chcete využít cizí jazyky, jste komunikativní a máte příjemné proklientské vystupování?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, pak neváhejte a pošlete nám Vaše CV.

Co od Vás budeme potřebovat? 

  • Znalost angličtiny a češtiny slovem i písmem podmínkou (minimálně B2), další jazyk výhodou.
  • Uživatelskou znalost MS Office podmínkou.
  • Praxe v oboru služeb a znalost ubytovacího softwaru jsou výhodou.
  • Možnost spolupráce na DPP, DPČ.
  • Příjemné a profesionální vystupování.
  • Hledáme komunikativní a spolehlivou osobu, kterou nerozhodí občasný stres.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Práci v přátelském týmu a moderním prostředí.
  • Zázemí silné a stabilní společnosti pod značkou mezinárodního hotelového řetězce.
  • Postupné zaškolení do nastavených pracovních procesů dle standardů řetězce IHG a interních pravidel společnosti Kongresové centrum Praha, a.s.
  • Zaměstnání s dobrou dostupností u metra C - Vyšehrad.
  • Dlouhodobou spolupráci formou dohody o provedení práce
  • finanční ohodnocení 180 kč/hodina

Nástup: možný ihned

Práce je slučitelná i se studiem VŠ (kombinovaná i prezenční forma studia).
Práce je rovněž vhodná pro absolventy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Číšník / servírka pro hotelovou restauraci

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici Číšník / servírka pro hotelovou restauraci!

Máte rádi komunikaci a rádi poskytujete vynikající zákaznický servis? Rádi se učíte novým věcem?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat Vaše CV přes odpovědní formulář.

Co Vás čeká a nemine?

  • Obsluha, péče a komunikace s našimi klienty.
  • Samostatná práce a obsluha během akcí.
  • Příprava banketních prostor pro akce a eventy.
  • Zajišťování podpory klientům, včetně základní asistence ke konferenční technice.
  • Zajišťování rozvozu objednávek cateringových služeb.

Co od Vás potřebujeme?

  • Praxe v oblasti gastronomie a servisu výhodou.
  • Zájem o obor a nadšení pro práci.
  • Příjemné a profesionální vystupování.
  • Vynikající komunikační dovednosti a radost z obsluhy hostů.
  • Komunikativní znalost anglického jazyka.
  • Znalost dalšího jazyka a praxe v oboru jsou výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Stabilní pracovní prostředí v rámci silné mezinárodní společnosti pod značkou IHG® Hotels & Resorts.
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick-days.
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele.
  • Práci v přátelském týmu a příjemném prostředí.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo benefitní systém Cafeterie
  • Program MultiSport.
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts.
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
 
Své CV nám zalšete na mail: nabor@praguecc.cz


Adriana Sirná

+420 739 539 288

Adriana Sirná
Jana Petriková

+420 739 539 368

Jana Petriková
Zašlete nám svůj životopis

nabor@praguecc.cz

© Kongresové centrum Praha, a.s.