Aktuální nabídka pronájmů
4. patro - kanceláře 144 m2
Nabízíme k pronájmu kanceláře v budově Kongresového centra Praha, a.s. v krásné lokalitě Vyšehradu situované na J + JZ. Prostor k pronájmu zahrnuje 4 kanceláře a lze ho pronajmout jako celek, nebo jako dva oddělené kancelářské prostory o ploše 52 m
2 a 92 m
2. Kanceláře mají společnou chodbu se sdílenou kuchyňkou.
Výhodou budovy Kongresového centra Praha, a.s. je její multifunkčnost, můžete tedy využívat hlídané podzemní parkoviště, krátkodobě pronajmout konferenční prostory včetně zajištění cateringových služeb a ubytování v hotelu Holiday Inn.
Půdorys kanceláře
Orientace kanceláře v budově
Volné od 08/2023
Cena: dohodou
4. patro - kancelář 62 m2
Nabízíme vám k pronájmu kancelářský prostor s JZ orientací, výhledem na Pankrácké náměstí a Hotel Holiday Inn. Prostor k pronájmu je rozdělený příčkou na dvě samostatné kanceláře. Kancelář má společnou chodbu se sdílenou kuchyňkou.
Výhodou budovy Kongresového centra Praha je její multifunkčnost, hlídané podzemní parkoviště, možnost krátkodobého pronájmu konferenčních prostor, zajištění cateringu a ubytování v hotelu Holiday Inn.
Půdorys kanceláře
Orientace kanceláře v budově
Volné od 06/2023
Cena: dohodou
3. patro - kancelář 85 m2
Kancelářský prostor s JZ orientací s výhledem na Pankrácké náměstí a Hotel Holiday Inn. Součástí prostoru je vlastní kuchyňský kout a sociální zařízení. Výhodou budovy Kongresového centra Praha je její multifunkčnost, hlídané podzemní parkoviště, možnost krátkodobého pronájmu konferenčních prostor, zajištění cateringu a ubytování v hotelu Holiday Inn.
Prostor bude zrekonstruován. Zájemce si tak může případně prostor sám nadefinovat dle svých potřeb.
Architektonický návrh kanceláře č.1
Architektonický návrh kanceláře č.2
Orientace kanceláře v budově
Volné od 2. poloviny 2023
Cena: dohodou
LOKALITA, VYBAVENÍ A SLUŽBY
- Výborná dostupnost, přímo u stanice metra C Vyšehrad
- Možnost občerstvení
- Možnost pronájmu parkovacích míst (hlídané garáže a venkovní terasa)
- Služba recepce 24/7, nepřetržitá ostraha budovy
- Velká okna s vnitřními a venkovními žaluziemi
- Zátěžové koberce a prostorné vestavěné skříně
- Centrální automatická klimatizace a vytápění
Nabízíme
- Kanceláře s denním světlem a výhledem na Pankrácké náměstí
- Obchodní plochy
- Sklady
- Parkovací místa ve 2 podzemních podlažích
Poskytujeme
- Bezbariérový přístup do objektu služebním vchodem 24 hod. denně, 365 dnů v roce s platnými magnetickým kartami
- Správu a ostrahu objektu
- HELP DESK 24 hod. denně
- Informační a orientační systém
- Vlastní HZS
- Osobní výtahy a 2 nákladní výtahy s nosností 2 a 5 t
- Kuchyňky a sociální zařízení na všech patrech
- Slevy z krátkodobých pronájmů sálů, salonků apod. při konání konferencí, kongresů a vrcholných jednání
Technické parametry kanceláří
- Přetlaková klimatizace (každá kancelář má vlastní zdroj chladu a tepla)
- Venkovní žaluzie
- Zátěžové koberce
- Nosnost podlah 1.500 kg/m2
- Strukturovaná kabeláž 1000 Mb/s a připojení k internetu
- Automatická telefonní ústředna
- Elektrická požární signalizace
Služby
V rámci nájemného
- Spotřeba elektrické energie
- Vodné a stočné (včetně spotřeby teplé vody)
- Přetlaková klimatizace
- Spotřeba tepla
- Běžná údržba a opravy pronajatých prostor včetně revizí
- Úklid společných prostor včetně mytí venkovních oken
- Pojištění budovy
- Recepce
- Non-stop ostraha objektu (kamerový systém a pochůzková činnost)
Nad rámec nájemného
- Sdělovací služby (automatická telefonní ústředna)
- Připojení k internetu
- Služby podatelny včetně copy centra
Další služby
Kontakt